środa, 9 lutego 2011

Pierwszy śnieg oczami kierowcy

Zgodnie z obietnicą - wybrany na zaliczenie temat śniegowy ;)

Zdjęcia wykonane 29.11.2010 wieczorem, podczas jazdy autem (ja za kierownicą i z aparatem w ręku...) ale csiiiii lepiej nie mówcie służbom mundurowym ;)  Przeżycie niesamowite, jak ktoś odważniejszy i pewniej się czuje za kierownicą to polecam, ale tylko na w miarę pustych ulicach  - albo dobra nic nie mówię, bo mnie posądzą o jakieś namawianie do złego.  Podczas tej przejażdżki postanowiłam znaleźć pług, odśnieżarkę czy jak to tam się zowie, no i oczywiście nie mogłam. Za to jak się na jednym skrzyżowaniu zjechały to 3 razem... nie wiedziałam za którą jechać :) To był chyba pierwszy tak bardzo śnieżny wieczór tej na szczęście po mału kończącej się zimy... zasypało Bydgoszcz wtedy niesamowicie.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz