poniedziałek, 25 lipca 2011

Stunt GP 2011

Obiecane kilka ujęć z zawodów Stunt GP

To co wyprawiają na motorach Ci ludzie to jest absolutnie niesamowite. Można siedzieć i patrzeć i patrzeć i nie wierzyć że tak można... a jednak można ;)
W tym roku do Bydgoszczy zjechało naprawdę wielu zawodników i jeszcze więcej publiczności, pogodę mieliśmy fantastyczną. Ja co prawda miałam tylko trochę czasu w ostatni dzień zawodów (niedzielę), ale nie odpuściłam sobie tej przyjemności.
 

jeździły dziewczyny





i to z werwą ;)


jeździli chłopcy
 
 i to całkiem mali


jeździli przodem zerkając na boki ;)


i tyłem...


na jednym kole stojąc

i siedząc...

 

itd.
ale już chyba za dużo by było

1 komentarz:

  1. Super temat ....niezłe zdjęcia ...brawo ...ale z kilku bym zrezygnował..dałbym sześć...dynamicznych podkreślających charakter pokazów....podoba mi się Twoja robota:)

    OdpowiedzUsuń